Daisyst.reismee.nl

Pakse, DonDet, Hue, Hoi an en Nha Trang!

Hallo iedereen,

Hier weer een up date van de laatste paar weken :D

Alles gaat verder goed hier met mij ook, heb het nog steeds onwijs naar mijn zin hier. Ondertussen zitten we alweer in Vietnam ons 3de land!

Maar eerst even terugnaarLaos. Vrijdag 21 okt vertrokken we vânuit Vientiane met de nacht bus naar Pakse wat 12 duurde. We werden met een mini busje bij ons guesthouse opgehaald om naar het bus station te gaan waar de grote nacht bud stond met allemaal bedden naast elkaar. Voor ik de bus inging moest ik nog wel even plassen, toen ik terug kwam reed de bus al weg. Snel kon ik al rijdend de bus instappen voor hij weg was. Toch vreemd want dieke zou de bus toch wel tegen houden als ze merk dat die weg rijd en ik er niet in zit. Overal gezocht naar Dieke die nergens te bekennen was dus nog daar ergens stond. De bus tot halt geroepen en gelukkig kwam ze daar toen al aangerend. Een goed begin van onze lange reis;)

We hadden een matrasje van anderhalve meter waar we met zijn tweeen op moesten liggen, opzich niet heel verkeerd maar slapen kwam er niet echt van. Op een gegeven moment stond de bus stil en kon ik in slaap komen. Toen ik wakker werd stond de bus daar nog steeds, na 3 uur zeker op dezelfde plek te hebben gestaan zeiden ze dat we naar een andere bus over moesten verhuizen. Die andere bus was kapot ofzo. Natuurlijk hadden ze neit genoeg slaap plekken in deze bus dus moesten we bij andere op het voeteneind gaan zitten. 2 hele aardige lao mannen lieten mij bij hun op hun bed zitten. Ze gaven mij hun n en kussen zodat ik goed kon zitten terwijl hun zich in een hoekje propte om voor mij plek te maken. Zo schattig! Ze leerde mij wat lao woorden en ik hun wat engelse woorden. Ik heb echt heerlijk geslapen nog even. De bus reis werd wel heel lang omdat we zo lang moesten wachten op een nieuwe bus dus 4 uur later dan gepland kwamen we aan in Pakse.

Pakse het plaatsje was nier heel veel aan. Je had een drukke straat met veel restaurants en dat was het. Het guesthouse waar we de eerste nacht in zaten zag er op het plaatje heel erg mooi en netuit. In het echt viel het flink tegen, ik kon nog beter op een plank gaan slapen dan in dat bed. We hadden tijdens de busrit een belgische man en een engelse jongen leren kennen waar we die middag mee gingen eten. Wij wilden graag de boloven plateau tour doen, dit is een tour waar jelangs allemaal koffie en theeplantages gaat, hele grote watervallen gaat bekijken en langs echte volksstammen gaat. Dit hebben we dan ook geboekt bij eenmannetje die erg goed is in onderhandelen. Zohebben weook gelijk onze bus + boot rit naarChampasak, DonDet en weer terug naar Pakse geregeld om vanaf hier naar Huein Vietnam te gaan. En dat voor een hele goed prijs;)

De volgende dag gingen we de boloven plateau tour doen met nog 5 andere. Het was een zeer leuke tour met een nog leukere gids dieje van alles kon vertellen overalles.We bezochten leuke volkssttammen en gingen naar leuke marktjes waar hij ons van alles liet proeven en zien. De grote watervallen van 200 m waren erg indrukwekkend en de theeen koffie waren erg lekker! 4 mensen bleven in het plaatsje tad loterwijl wij met zijn drieenterug gingen naar Pakse. Het was erg gezellig op de terug weg en de gids vertelde ons nogveel meer overlaos wat heel interessant was. Om 17:30 waren we weer terug in Pakse waar we gelijk gingen eten bij dat heerlijke indiaanse restaurantje wat we de avond ervoor ook al hadden gedaan. Garlic brood/pizza met kip in een heerlijk sausje. Wist niet dat india eten zo lekker was! De volgende dag maandag gingen we door naar Champasak, een klein dorpje waar je met de boot naar toe moet varen. Het was1 straat met wat guesthouse en restaurants. Het was wel een hele gezellig sfeer dat er hing. We kwamenvroeg aan dus we hadden lekker de hele dag. Fiets gehuurd en op weg naar wat phou, dit is een klein klein klein Ankor Watt idee! Het was 7 km fietsen in het knik hete weer dus we waren aardig verbrand toen we terug waren:DDeWat Phou stelde niet zo heel veel voor maar wel leuk om geweest te zijn. Hetuitzicht watamazing! Jekeek helemaal op de stad uit. Hier hebben een nederlandse jongen pim ontmoetdie met ons mee terug fietste en wat mee ging drinken en eten. Daarna heb ik snel een ijskoude douche genomen want het was echt zooo warm niet normaal. Had helemaal een rood hoofd;)

S'avonds hadden we weer afgesproken om wat te gaan eten en drinken. Bij een redelijk chic restaurant(watje neit verwacht in zo'n klein dorpje) hebben we een heerlijke hamburger gegeten.Toen we terug liepen naar ons guesthouse en we even omhoog keken keken we tegen de mooiste sterrenhemel ooit aan! Het was zoo mooi, Helemaal zwarte lucht met wel miljoenen sterren. Groot, klein,fel oflicht. Super gaaf om te zien hoe mooi het was! De volgende dagdinsdag25 okt werden we al 08:00 opgehaald om naar DonDet te gaan. Een klein eiland helemaal inhet zuiden van Laos tegen de grens van Cambodja.Ook wel het relax eiland genoemd;) Dat klonk goed.Rond 12:00 waren we op Don Det met de boot aangekomen en al gauw zagen we een hele mooie bungalow met alles erop en eraan waar wij gingen overnachten.Ligstoelenen hangmat op hetterras! Die dag hebben we verder neit veel gedaan dan lekker lezen en relaxen. Beetjerond het eiland gelopen maar verder niet echt. Avond gegeten en wat gedronkenvoor we onder hetmini dunne lakentje doken. Het was warm op het eiland bij elke stap die je maakte viel er een druppel zweet van je af.Woensdaghebben we neit veel gedaan, er was ook niet veel te doen op het eiland.En anders was het er te warm voor om wat te doen. na 16:00 werd het wat koeler en hebben we met de fietshelemaal rond het eiland gefiets door de rijstvelden heen. Wat een prachtig gezicht is dit dan zeg.. zo mooi! Koeien die zitten te grazen in het gras en kinderen die achter elkaar aanrennen. De zon begon ook al onder te gaan en dan zie je echt wat je normaal op plaatjes in reis magazines ziet staan. Van die mooie zonsondergangen en wij stonden er nu bovenop.Super mooi! Veel foto's van gemaakt om jullie thuis jaloers te maken;) Rond17:30 moet je wel weer echt terug zijn in je bungalow omdat het dan al aardig donker is hier en de paden op dit eiland niet verlicht zijn.

Donderdag zijn we vroeg uit de veren gegaan om met de fiets naar het andere eiland Don Khone te gaan.Onderweg kwamen we kleine kinderen tegen die achter ons aanrenden omdat ze een lift wilde hebben. Ze gaan gewoon tussen je benen op de stang zitten enals we moesten stoppen roepte ze wel even haha.Zo schattig dan gingen ze de rijstevelden in om naar hun huis te gaan. Over de brug van DonDet om naar Don Khone te gaan waar wenaar de watervallen wilde gaan.Om je fiets te parkeren bij de waterval moest je betalen. De watervallen waren geweldiggrooten er waren veel rotsen.Bij de waterval leerde we een engelse man kennendie ook naar het zuiden ging fietsen om zoetwater dolfijnen te spotten. Aangekomen in het zuidenwas er nog een stel dat graag naar de dolfijnen wilde gaan dus voor een goed prijsje gingen we met twee botende mekong op richting Cambodja om wat wildzoetwater dolfijnen te spotten. We stopten bij een plek waar we 2 dollar moesten betalen omdat we al in Cambodja waren. Daar bleven we een tijdje en wij snapte er al niks van. Hebben ze ons nou in de maling genomen, is dit het? Maar toen ineens zag ik iets in het water bewegen, de rest zag het nog niet dus dachten ze dat ik gek aan het worden was. Maar nee hoortoen waren daar ineens een hele hoop dolfijnen:D Gauw in de boot gingen we er naar toe. Het was zo gaaf om te zien, nietdat we heel veel meer zagen dan hun snuit en vin maja toch gespot ondanks dat het niet het seizoen was!Het waren er ook nog best veel zker een stuk of 20 denk ik. We wilden eigenlijk nogniet terug maar we waren er al zo lang dat we toch echt moesten gaan. Weer terug met de boot naar Don Khone. De fiets gepakt om weer terug te gaan naar Don Det. Net voor we de brug weer overgingen gingen we nog even wat eten en drinken. Dat hadden we niet moeten doen want ineens waren daar donkere wolken en begon het onwijs hard te regenen. Het stopte echt geen minuut dus wij moesten op een gegeven moment wel door de regen gaan fietsen om voor het donker terug te zijn bij onze bungalow. Nog geen meter op de fiets kwam ik erachter dat mijn band lek was, owww neee dacht ik moet ik nog gaan lopen ook haha;) Ik ben gewoon gaan fietsen met een lekker band want zag het echt niet zitten om dat stuk helemaal te lopen door dat rot weer. Het was heel zwaar maar ik kwam wel vooruit. Halve wegen kwam er een lao man naar mij toe dat hij nog wel een fiets voor mij had en ik danmijn fiets aan hem kon geven. Het was van dezelfde office dus heb ik mijn fiets geruild. Toen kon ik gewoon weer lekker terug fietsen en net op tijd ook want het was al super donker toen we aankwamen bij onze bungalow. Nog bijna op een dikke vette kikker gestaan en toen ik in de bungalow aankwam deed het licht het ook niet. Op het hele eiland was de electriciteit uitgevallen. Het lieve vrouwtje annie kwam al met kaarsen aan. De hele avond verder in de kamer gezeten omdat we geen kant opkonden. Alles was dicht want niks deed het natuurlijk. Dat was wel even kut hoor maar gelukkig had ik mijn e-reader en konden we een filmpje gaan kijken:D

De volgende dag vrijdag 28 okt namen we afscheid van annie en van dondet want we gingen weer terug naar Pakse om van daar zaterdag de bus naar Hue in Vietnam te nemen. Het was een lange rit waar we veel moesten wachten elke keer. Rond 16:00 kwamen we aan in Pakse waar het toen ook begon te regenen. Het hield al wel snel op. Gegeten en op internet gezeten en toen lekker gaan slapen want zaterdag vertrok de bus naar Hue al om 07:00.

De Busrit naar Hue in Vietnam was 12 uur rijden dus we kwamen20:00 in de avond aan in Hue. De reis was vermoeiend en wewaren maar 1 keer gestopt onderweg. Bij de paspoort controle ging het goed en erg vlot. We kregen een visum tot 22 nov. Dan moeten we het land weer uit.Hue zag er erg westers uit met de bruggen en de mooiegrote straten.Een meisje uitDonDet adviseerde ons het hostel Hue backpackers want er ook erg luek en gezellig uit zag, maar waarze wel alleen dorms hadden(meerdere mensen op 1 kamer) en dat wilde we niet. Toen heeft ze geregeld dat wij 1dormkamermet zijn tweeen kregen. 3 stappelbedden alleen voor ons zefl dat ik niet verkeerd! We hadden reuze trek van de hele dag reis gekregen dus we gingen gauw wat eten en het was pizza avond in het hostel. 1 pizza voor de helft van de prijs, Primma! Op zoek gegaan naar een bank waar we onze lao kip geld konden ruilen in vietnamese dong. Nergens was dat mogelijk dus betaalde we nog maar even met onze dollars. Lekker geslapen en de volgende dag zondag hebben we samen met kim een nederlands meisje de stad een beetje verkend en hebben we 2 trips geboekt voor de dagen erop. Het citadel bezocht en langs de marktjes geweest.

31 okt was het haloween feest in Hue en ons hele hostel was versiert en je kon jezelf er schminken. Het was erg gezellig en het was happy our de hele avond dus lekkere cocktails gedronken. Om 23:00 moesten we weg bij ons hostel omdat het ging sluiten dus gingen we met zijn alle naar hetcafe iets verderop. Daar kon je ook poolen en hebben we twee tegen twee gedaan. Mijn team winde uitteraad steeds;)

woensdag 2 okt gingen we met de bus om 08:00 naar Hoi an. Veel backpackers die we ontmoet hebben in het hostel gingen ook diezelfde morgen daar naartoe, allees allemaal in een andere bus. Onderweg stopte we bij een restaurantje waar we de andere ook weer tegen kwamen. Roos een vrouw stelde voor om samen met haar haar hotel kamer te delen want zij had al geboekt. En ze had een 3 pers kanmer geboekt dus daar kunden wij mooi bij. 12:00 kwamen we aan in Hoi an waar weachterop descooter met onze grote tas naar ons hotel werden gebracht. Later kwam Roos ook aan en hebben we onze spullen op de kamer neergelegt wat er er mooi en schoon uitzag. Roos haar vader fiets van noord naar zuid en was op dat moment ook net aangekomen in Hoian Dus gingen we samen met hem lunchen. Dat was erg gezellig! Na de lunch hebben we de stad een beetje verkend en zijn we daarna gelijk naar kimmy's gegaan. Dat is een kleding winkel waar ze kleren voor jou op maat laten maken. Alles wat je wilt kunnen hun maken. Helemaal toppie dus! We kwamen binnen en kregen gelijk een laptop voor ons met allemaal afbeeldingen met allerlei soorten kleding soorten. Het was heel moeilijk kiezen maar na 2 uur achter de laptop te hebben gezeten en de stoffen uitgekozen te hebben was ik er dan eindelijk uit. Ik heb een winterjas, broek, top en blazer genomen. De volgende dag moesten we 16:00 langskomen om te passen en te kijken of er eventueel iets veranderd moest worden. Ik voelde me helemaal blij met mijn keus, maar was ook wat zenuwwachtig hou het er uit zou komen te zien. 18:30 hadden we met de vader van Roos afgesproken om te gaan avond eten. Bij een gezellig aan het water liggend reataurant gingen we eten. Het eten was heerlijk en de gesprekken ook. Haar vader vertelde ons alles over zijn fietstochten. Na het eten gingen we nog ergens wat drinken waar we de andere die we in Hue ontmoet hadden ook weer tegen kwamen. Leuk nog wat mee gedronken en daarna gingen hun naar een beachfeest en wij gingen naar bed toe.

Donderdag heerlijk uitgeslapen en daarna heerlijk ontbeten. na het ontbijt hebben we besloten om naar het strand te gaan. het was heerlijk weer en de golven waren heel hoog. Je moest niet te ver het water ingaan want dan werd je door de stroming meegetrokken. Op onze ligbedden hebben we heelrijk genoten van het dagje strand. Veel leuke foto's gemaakt ook! 16:00 moesten we weer bij kimmy's zijn op te passen. De kleren zagen er geweldig uit en precies wat ik er van verwacht had. Nog een paar kleine puntjes maar meer niet. De volgende dag 11:00 moesten we nog een keer komen en als het dan goed was kon je het meenemen. S'avonds weer heerlijk bij een gezellig restaurantje in een tuin gegeten. Waar ze ook weer heerlijke shakes hadden. Daarna met mijn liefie op skype wat ook weer erg fijn was. Helaas kon hij mij niet zien vanwege dat ik geen webcam had.

Het regende al toen ik wakker werd vrijdag en het leek er niet op alsof het elk moment kon gaan stoppen. We moesten toch ontbijten en 11:00 bij kimmy's zijn dus we moesten er maar aan geloven. Paraplu op en gaan. Dicht bij kimmy's gingen we ontbijten bij een heel erg leuk uitziende restaurant. Ze hadden er heerlijk stokbrood met pindakaas:D Echt genoten! De vrouw van het restaurant haar man kwam ook uit nederland dus ze kon een paar woorden nederlands, wat er uit haar mond heel grappig uit kwam. Na het ontbijt naar kimmy's om weer te passen. Alles was goed alleen mijn muts van mijn jas die er eerder nog niet op zat was veelste klein. Ik wilde een lekkere grote muts. Die gingen ze nog even verandere en dan kon ik mijn spullen om 16:30 ophalen. Omdat het zo regende de hele dag had ik bedacht dat het dan een goede dag is om ons te laten verwennen in een spa. Het meisje van kimmy's wist nog wel een goed adresje. Na flink te hebben onderhandeld over de prijs hebben we voor 17 dollar een heerlijke masage gekregen van 1 uur en een pedicure van 30 min:d Helemaal genieten was dat! precies wat we nodig hadden na dat sombere weer. Gelunchd en daarna weer terug om onze kleren op te halen. jammer genoeg was mijn muts nog steeds niet goed en moesten ze hem maar weer gaan verandere want zo wilde ik hem niet mee nemen. Duidelijk opgeschreven hoe groot die nu moest zijn dus kon niet meer verkeerd gaan. Werd er wel een beetje moe van na 3 keer te hebben gezegt dat die muts groter moet zijn. Ach ja he! 19:00 kon ik het definitief ophalen en toen ik daar aankwam was de muts helemaal goed! De jas was nu helemaal af en ik kon al mijn spullen meenemen, Jippie! Het heeft tot 20:00 geregend en daarna was het eindelijk droog. Na het avond eten hebben we bij een bakkertje waar ze allemaal verschillende taartjes hadden heerlijk ons dessert gegeten. Ze hadden zoveel keus dat het zo moeilijk was om te kiezen. Alles zag er lekker uit. uiteindelijk uiteraad toch voor de chocolate brownie gegaan. Hij was goddelijk lekker, maar ik zat wel helemaal vol na dat taartje. Nog wat gedronken en daarna terug naar het hotel.

zaterdag moesten we uitchecken want wij namen die avond de nachtbus naar Nha Trang. Onze spullen konden we daar achterlaten want daar werden we ook om 17:45 opgehaald. Roos ging naar een ander hotel waar ze later op de dag een vriendin zal ontmoeten en de volgende dag naar nha trang gaat. Na het ontbijt naar het postkantoor gegaan waar ik mijn kaarten voor oma op de bus kon doen. Daarna zijn we de markt overgegaan en hebben we wat door de stad geslenterd. Tempels bezocht en souvenirs gekocht. Daar kwamen we kim ook nog tegen die samen met ons naar dat lekker bakkertje ging om daar te gaan lunchen en te genieten van het heelrijke gebak dat ze daar hebben. Ik had deze keer de cheesecake genomen, die geweldig was! Nog een boottocht genomen over de rivier waar we vissers zagen en huisjes op het water en een hele hoop bamboo takken in het water lagen. We hebben zelf nog een stukje de boot mogen besturen. Jaaa, de gids deed erg zijn best om het ons naar ons zin te maken. Het was een leuk boottochtje. daarna nog wat gedronken en weer terug naar ons hotel om de laatste spullen te pakken en nog avond te eten voor we naar Nha Trang gaan. Heb me vader, roy,maris en myla ook nog even op skype gesproken. Wat groeit myla hard zeg, echt al een hele meid! Kan niet wachten er weer te zien:D Precies op tijd kwamen ze ons halen om met de nacht bus naar Nha Trang te gaan. De slaapplekken waren nog best te doen en ik heb ook nog best kunnen slapen gelukkig!

Aangekomen zondag met de bus na een 12 uur durende reis hopend op mooi weer regende het in Nha Trang. Dat was ff k*t. Taxi genomen naar het goede onderhoudenHotel Sakura(moest dat even goed benoemen van de gastvrouw van het hotel) ze staat naast me;) haha. Voor 8 dollar een 2 pers kamer met airco.. kan niet beter. Midden in de stad en nog geen straat verwijderd van het strand. We kwamen 06:00 aan in Nha Trang dus hebben eerste nog even geslapen. om 10:00 werd ik wakker en wilde ik dingen gaan ondernemen. Had al een paar dagen dat ik het idee had dat ik in een soort van sleur zat en ik echt weer iets nodig had om naar uittekijken. Dus ik ging op pad met als eerst instelling om een duikschool te vinden, want ik wilde echt heel graag gaan duikenm, maar wist niet of het kon vanwege het regenseizoen. Gelukkig kon het en had je hiert zoveel duikscholen dat het heel makkerlijk was. Wat folders verzameld om aan dieke te laten zien want die lag nog te slapen. Onderweg kwam ik ook een motorrijder tegen die tours aanbood achterop de motor. Dat hadden we al eerder gehoord van andere en het leek ons erg leuk om van Nha Trang met de motor naar Dalat te gaan. Hij had me al wat foto's en revieuws laten lezen van nederlanders die het gedaan hadden en die erg tevreden waren en zeiden dat we het zker moesten doen. Dat klonk positief dus afspraak gemaakt bij ons hotel om dan samen met dieke te overleggen wat we gaan doen en voor hoelang. Zoo dat was ook geregeld, nu nog een lekker dagje met de boot weg. Daar werden ook genoeg tours voor geregeld dus prima gingen we ook doen! Voelde me weer helemaal happy:D Toen dieke wakker was gingen we ontbijten om 12:00 haha. Daarna het duiken geregeld en de boottrip geregeld. Maandag zouden we gaan duiken en dinsdag met de boot naar verschillende eilanden om daar te gaan snokkelen en aan het strand te liggen. Woensdag een relax dag met strand, zon, masage! Goed vooruitzicht. Donderdag gaan we, hebben we besloten de motor tour te doen naar Dalat 3 dagen. Het zag er allemaal zo goed uit en je gaat een hele andere kant van Vietnam zien door de bergen heen. Dat leek ons zo gaaf en zo anders dan anders dat we het gwn moesten doen! Dagelijks vertrekken er zo'n 20 motorrijders naar Dalat dus dat is erg gezellig!

Het duiken maandag was ook echt super gaaf zoveel meer weer gezien dan in Thailand. We hebben 2 duiken gedaan en er ging een duik gids met ons mee want we mogen pas na onze 15de duik ofzo alleen duiken. Dat vonden we wel erg fijn want na onze duiklessen hebben we helemaal niet meer gedoken. Het ging ook erg snel, duikpak aan, water in en onder water. Was wel een beetje zenuwwachtig maar dat was zo over toen we onder water gingen. Alles ging nu veel makkelijker en je kon lekker je eigen gang gaan. Het was echt super en de gids liet ons veel vissen zien en koraal voelen wat heel gaaf was! Om 14:00 waren we weer terug en gingen we nog met zijn alle middag eten. Daarna onze logboek bijgewerkt en zitten we nu al op 6 duiken:D Heb al helemaal zin om weer in Cambodja en Thailand te gaan duiken!!

Ik ga stoppen met mijn verhaal. De motortocht horen jullie de volgende keer weer hoe het was gegaan en hopelijk dan ook weer wat foto's!

Bedankt voor jullie leuke reactie en jullie horen snel weer wat van mij!

Liefs..

Reacties

Reacties

Jody

Hoi daisje!

Wat weer een super verhaal! Ben erg benieuwd naar de foto's.
Krijg echt zelf zin om die kant op te gaan.
Ik zie je deze week snel op skype!

Zoentje xxx

laurens

Wat weer geweldig Dais, wij zijn gister naar thialf in heerenveen geweest voor het nk schaatsen. Was een zeer leuke ervaring. En utrecht heeft met 6-4 gewonnen van ajax. Jaimy was dus zeer goed gemutst. Veel plezier nog in vietnam XXXX

hetty

hoi Dais, wat kan jij leuk schrijven....je kunt altijd nog schrijfster of handelaar worden, hahahaha
nou meid, jij bent op je toekomst voorbereid.
FANTASTISCH !!!!!!!!!!! liefs en pas goed op jezelf, alleen plassen waar het kan..

Richard

Hey moppie,

Leuk verhaal weer en leuk geschreven;) Ben echt benieuwd naar de foto's als je weer thuis bent. En beter dat we nu gewoon vaak kunnen whatsappen hé!

Zie je hopelijk snel weer op skype.

Dikke kus van mij

diny

ik heb weer een mooie reis gehad ,door het lezen van je geweldige verhaal. ben heel benieuwd naar je foto '"s . misschien lukt het je nog om er weer wat op te zetten. zie je snel weer op skype

diana en eric

Hoi Daisy,

wat een gaaf verhaal! leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Dat je in die barre omstandigheden je staande weet te houden hihi! ik vind het erg leuk je verhalen te lezen.
als je thuis komt kan je wel een boek over je reis schrijven, vermaak je!

heel veel liefs,
Eric en Diana

Nick en Maaike

hee snoes!
wat een leuk verhaal! wat een aparte dingen maak je toch mee, echt super.
De tijd gaat wel erg hard he, vandaag nog 5 weekies!
geniet van alles wat je mee maakt!

dikke kus van onssss xxxxxxxxxxxxxxxx

Ria

Hey Daisy,

Je heb weer een mooie reisverhaal geschreven. Je merkt ook aan je schrijven dat je met volle teugen aan het genieten bent. Je proeft ook je hele belevenis bij alles wat je ziet en wat daar doet. Mooi om te lezen. Stiekem gaat de tijd nu al weer snel. Volgens mij ben je al weer 2 maanden aan het rondtrekken. Geniet nog maar en wij genieten mee van jou mooie belevenissen.
Gr. xxx Ria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!